Selasa, 1 November 2011

Slow.....

Adoyai..start kelmarin internet dah jadi slow gila. Semua salah maxis limitkan berukband aku sampai 3GB je..



Salah aku jugak main internet lama2 sangat sampai tak hingat dunia. Siang malam menghadap PC sebab tak tahu nak buat apa,  mujur jugak berblogging menyelamatkan aku dari kebosanan.


Apa yang pasti musim bosan akan semakin menarik sukan kesukaan aku iaitu Bola Sepak dalam musim bercuti dengan Piala Malaysia dah habis, kecewa siot Terengganu kalah!!! Nak tunggu liga Super lama lagi.


Btw, aku dah pecahkan blog aku kepada tiga. Blog main (bitBlog) aku khususkan kepada tiga bahagian iaitu Sejarah samada unexplain, misteri, konspirasi atau segala bagai; Teknologi meliputi education engineering, future design, tech- tips, dan apa2 saja yang sewaktu dengannya; dan last adalah motivasi samada Agama, Kerjaya, Life, dan seumpamanya.



Blog ni lebih kepada dairi biasa aku. Satu lagi blog aku saja2 buat reserve, takut ada idea baru mendatang nanti. InsyaAllah..=)


Camnepun isi2 lama blog aku masih kekalkan dalam blog utama aku.


p/s: penuh bersabar dengan internet....haiya

2 ulasan:

  1. Internet ni kekadang mmg menyakitkan hati... nak uat macam mana.. dh nk guna kan.. kena lah sabar... ahizzz.....

    BalasPadam
  2. huhu,kekadang nak update blog pun susah..

    BalasPadam